FAQ

Cena rozvozu při objednávce nad 799 Kč je zdarma.

Cena rozvozu je momentálně jednotná a tedy 99 Kč po celé Praze.

Pokud se stane, že vám nákup nedokážeme doručit včas. Přijde vám po doručení objednávky e-mail s informací o reálném zpoždění a výši případné kompenzace.

Ano. Je to možné zadat na konci objednávky. Bohužel v momentálni situaci nedokážeme přesný čas potvrdit. Pokud tento problém nastane, systém vám ukáže nejbližší možný čas doručení.

V tuto chvíli nepřijímáme stravenkové karty.
Samozřejmě, v objednávce stačí zaškrknout políčko platba na dobírku. Poté platíte přímo kurýrovi.

Ano, online samozřejmě můžete platit i v cizích měnách. Na dobírku bude kurz směněn dle aktuálního kurzu dané měny.

Kontaktujte nás prosím pomocí jednoho z našich komunikačních kanálů. Máme telefonní linku, e-mail, chat na stránkách a samozřejmě reagujeme i na sociálních sítích.
Více informací ohledně komunikačních kanálů a podkladů k reklamaci najdete také v tomto článku.
Storno objednávky může provést jen zákaznická podpora. Pokud chcete objednávku zrušit, doporučujeme zavolat na zákaznickou podporu či napsat na chat. Důležité je uvést důvod storna, bez důvodu nejde objednávka zrušit.

Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu, která vám obratem pomůže nepříjemnost vyřešit. Využít můžete i hodnotící formulář, který přijde do e-mailu po doručení nákupu.